Betaling
Betaling for vores tjenester sker ved faktura, som udsendes via e-mail, når arbejdet er afsluttet. Betalingsfristen er 8 dage fra fakturadato. Ved forsinket betaling pålægges der rykkergebyr samt eventuelle renter i henhold til gældende dansk lovgivning. Vi accepterer også betalingsmetoder som MobilePay og bankoverførsel.
Fortrydelsesret
Som privatkunde har du i henhold til forbrugeraftaleloven en fortrydelsesret på 14 dage fra aftalens indgåelse, forudsat at arbejdet ikke er påbegyndt. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal dette meddeles skriftligt via e-mail eller telefon. Hvis arbejdet er påbegyndt inden for de 14 dage, frafalder fortrydelsesretten for den del af arbejdet, som allerede er udført.
Returnering
Da vi tilbyder services og ikke fysiske produkter, er der ikke mulighed for returnering. Hvis du er utilfreds med det udførte arbejde, bedes du kontakte os inden for 14 dage efter udførelsen, så vi kan finde en løsning, der imødekommer dine forventninger.
Klagehåndtering
Hvis du har en klage over en af vores services, kan du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 5 hverdage. Hvis vi ikke kan finde en tilfredsstillende løsning, kan du som forbruger klage til Center for Klageløsning eller Forbrugerklagenævnet gennem Nævnenes Hus (www.forbrug.dk).